Selasa, 11 Februari 2014

Puteri Nur Balqis Qaisara

Synopsis
 

'Mungkin ini takdir yang kau tetapkan untukku Ya Allah, aku redho andai itu yang Kau tetapkan, tapi jika ada jalan penyelesaian lain aku dambarkan PadaMu Ya Allah.Aku tidak di minta lahir ke dunia, dengan cara ini,dengan cacian ini, tapi aku berserah jika itu perjalanan hidupku.Berikan aku kekuatan untuk menempuh semua ini,Ya Allah'
 
"Kau ingat muka kau cantik sangat?Kau pergi belakang, banyak kerja kau tak siap lagi,asyik nak mengadap kubur mak kau tu,sampai ke malam aku tak makan,cepat!!!"
Titisan jernih air mata mengalir tanpa henti, aku tahu aku anak yang tak sah taraf, tapi aku punya hati dan perasaan, aku juga ingin berjaya,semua ini adalah onak duri kehidupanku.
"Mom this is Balqis" - Engku Nirwan Shah
Perjalanan kehidupan yang baru bermula di uji semula.Dugaan apa kali ni Ya Allah kau berikan padaku insan Mu yang lemah ini.
 
"Kau memang pembunuh, kau yang bunuh abang aku! Jangan ingat title kau sekarang kau boleh bersenang lenang,maaf! Aku benci kau!!! - Engku Nazwan Shah
 
"Qis, anggap ini semua dugaan untuk mematangkan Qis yea sayang" - Tengku Soraya
Memang ini perjalanan hidup ku, Kau telah tetapkan,aku bahgia kini setelah sekian lama aku derita,aku anak halal,aku ada mama yang melahirkan aku dan aku ada papa yang dari darah dagingku sendiri.
"I Love You sayang, maafkan abang untuk semua kedukaan sayang sebelum ini" - Engku Nazwan Shah
"I Love You Too" - Nur Balqis aka Puteri Nur Balqis Qaisara


Tiada ulasan: